Kuka voittaa?

Huomenna selviää taas tämän vuoden Finlandia-voittaja. Blogigallupin perusteella Liksom on ennakkosuosikki ja hänen voittoaan veikkaan (kirjaa lukematta) itsekin, mutta tuskin koskaan olen osunut oikeaan. Tänä vuonna ei voida ainakaan syyttää siitä, että mies voisi suosia mieskirjallisuutta, sikäli vekkuli tilanne. ;) Valinnan tekee teatterinjohtaja Pekka Milonoff.

Tänään ehtii vielä äänestää - lupaan lukea joko voittajan, tai gallupin ennakkosuosikin vähän fiiliksen mukaan. (Uuni kun on nolosti edelleen lukematta, muuten voisin sanoa lukevani aina F-voittajan ihan periaatteesta.)

Kommentit

Jotenkin tuntuu, että olen ollut tänä vuonna vähemmän innostunut Finlandia-ehdokkaista kuin aiemmin. Sinun kirjoituksesi herätti: huomennako se jo julkaistaan!

Olen lukenut ehdokkaista kaksi, Carlsonin ja Linturin kirjat. Pidin enemmän ensimmäisestä. Mutta Liksomia veikkaan voittajaksi minäkin.
Susa sanoi…
Olin tänä vuonna ennen ehdokaslistan julkaisemista innokkain mitä koskaan asian tiimoilta. Mutta sitten listan tullessa julki kiinnostus lässähti. Eniten kiinnostaa juuri tuo Liksomin kirja, joten pidän peukkuja sille :)
Ina sanoi…
Oon ollut aistivinani aiempaa vähäisempää kiinnostusta, blogeissa ja muutenkin. Saataiskohan voittajasta mitään kohua aikaan huomenna, ei varmaan..? ;) Itse asiassa mun täytyy tunnustaa, että mua on alkanut kiinnostaa kaikki ehdokkaat, joten luulen olevani tyytyväinen kenen tahansa voittoon. Uuni oli ja on kyllä vaikea edelleen, väitän että kaikkien tän vuoden ehdokkaiden teematkin houkuttaa mua sitä enemmän.. ;)

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Juha Itkonen: Huolimattomia unelmia

Paluu menneisyyteen

Anna Elina Isoaro: Rakkautta ja vasta-aineita